• שקף 2

    הדף היומי. פשוט וברור כפי שמעולם לא שמעת, וב15 דקות בלבד.

  • שקף 1

    הדף היומי. פשוט וברור כפי שמעולם לא שמעת, וב15 דקות בלבד.

  • שקף 3

    הדף היומי. פשוט וברור כפי שמעולם לא שמעת, וב15 דקות בלבד.

לפניכם שיעורי הדף היומי להאזנה וצפייה של הדף היומי (גמרא תלמוד בבלי), באורך של כעשר דקות, בליווי סרטון עם תרשים הסוגיא. מטרת שיעורי דף יומי קצרים אלו לאפשר סידור דף הגמרא בראש בצורה ברורה ובהירה, כחזרה או כהכנה ללימוד דף יומי או גמרא בכלל, או גם כתחליף ללימוד הדף היומי, לאנשים עסוקים במיוחד.

הודעות

מוזמן לצפות בשיעור חדש קצר לכבוד חנוכה

שלום,
מקווה שהולך טוב עם מסכת בכורות. אנחנו כרגע עובדים במרץ על נידה וברכות, בתקווה לסיימם עד לתחילת לימוד נידה.
בינתיים, שלא תשכח אותנו, אנו שולחים לך שיעור קצר (יחסית) על חנוכה - http://sinai.org.il/more-help-learning/gemara-iyun-shiurs/817-hanuka-mehadrin
חנוכה שמח!
אורי, אתר סיני
הוסף תגובה (0 תגובות)

למי שיש לו תלמידים או ילדים בכיתות יא-יב (ערכת הכנה בחינם לבגרות בגמרא)

כדי לעזור לתלמידי יא-יב בבגרות השנה בגמרא בבבא בתרא (המסכת שנלמדת ברוב הישיבות התיכוניות), אנו שוקדים על הכנת ערכה שתכלול חוברת ודיסק, ותחולק בחינם.
כדי להירשם לקבלת הערכה נא להיכנס לכאן - http://www.sinai.org.il/component/content/article/815.
החוברת תכלול: סיכום קצר ותרשים על כל דף.
הדיסק יכלול: שיעור מוקלט, שיעור מוסרט ותמלול השיעור המלא.
בבקשה תעבירו למי שזה יוכל לעזור לו.
כל טוב,
אורי, אתר סיני
הוסף תגובה (0 תגובות)

למה יש פרסומות מעצבנות באתר סיני?

אם אין קמח אין תורה

באתר סיני מושקעות כ9 שעות עבודה בממוצע ביום, שזה כמעט משרה מלאה. מכיוון שלאתר אין מקור הכנסה או תמיכה של איזשהו גוף, הוא חייב לנסות לחפות קצת על הזמן שמושקע בו. מצד שני, אנחנו מאוד מאמינים שהדרך האופטימאלית (כשזה אפשרי) היא שהתורה תוכל לשאת את עצמה, ולא להיזקק לחסדי הציבור או לתשלום עבוד הלימוד.

לכן אנו פועלים בשני מישורים:

א. חסויות והקדשות (ניתן להקדיש כאן), כשאנו מאוד מעדיפים שלתרומה תתלווה הקדשה או חסות, מהטעם הנ"ל.

ב. פרסומות. זהו המישור המועדף, ומאוד היינו רוצים שבעתיד הוא יוכל לפרנס את עצמו מפרסומות באופן מוחלט.

 

סוגי הפרסומות

1. פרסומות גוגל בשיעורים עצמם - פרסומות אלו משלמים סכום מזערי לפי הקלקה עליהם.

בפרסומות אלו אסור לנו לבקש מכם להקליק סתם אלא רק אם אתם באמת מתעניינים. לחיצה סתמית על הפרסומות היא סוג של גזל (אמנם זה עזור לנו, אבל מי שמשלם על זה הוא בעל עסק, בדרך כלל עסק קטן, שרוצה לשלם רק על כאלו שבאמת מתעניינים בשירות שלו). מצד שני, אם אתם באמת מתעניינים, זה בהחלט יעזור לנו.

2. פרסומות Pop up - אלו פרסומות די מעצבנות, שקופצות כשפותחים שיעור. אלו פרסומות שמשלמות לנו לפי מי שמשאיר פרטים, והם מכניסות סכום יותר יפה. גם כאן אסור כמובן להשאיר פרטים פקטיביים, אך גם אם אתם קצת מתעניינם, זה בסדר להשאיר פרטים (אמיתיים), והם ינסו לשכנע אתכם לרכוש את השירות שלכם. עצם השארת הפרטים לא עולה לכם דבר.

כרגע ההכנסות מהפרסומות מכניסות שקלים בודדים ביום. אנו מקווים שהסכום יעלה בצורה משמעותית.

 

פרסומות לא צנועות או לא מעניינות

בפרסומות של גוגל, אנו לא בוחרים את הפרסומות, אך אנו יכולים לחסום את מה שנבחר. לא כולם רואים את אותם פרסומות, וממילא אין לנו איך לחסום הכל. לכן: אם תיתקלו בפרסומת לא צנועה או לא ראויה (גם אם אתם רק מתלבטים) - תשלחו לנו את הלינק אליו הפרסומות מפנה ונחסום אותה מיד.

בפרסומות הקופצות, אנו בוחרים אותם אחד אחד. אם תחומי העניין של הפרסומות נראה לכם לא מעניין או לא ראוי מכל סיבה שהיא, אנא כיתבו לנו ונבטל את הפרסומות שציינתם.

 

לסיכום,

אנו מקווים שתקבלו את הצורך של הפרסומות בהבנה,

בברכת התורה,

אורי

 

הוסף תגובה (0 תגובות)